marți, 30 aprilie 2013

Ziua 83 - gata

Optzeci şi trei de zile în Thailanda.

Vă rog începeti cu PRIMA ZI 

Aceasta este ziua 83:
Mă duc de dimineaţă la PSC şi petrec toată ziua acolo.
Profit de faptul că mi-a trecut urechea şi merg la două free dive-uri care durează mai toată ziua. Un fel de "la revedere" de la housereef.
Jan e şi el în apă, face skill-uri cu May. Îi umplu buzunarele de la vestă cu linii de pescuit şi-l bălăcăresc că nu are cuţitul cu el. Nu-l bagă în apă, că rugineşte :)
Între freedive-uri apuc să joc un joc scurt de Catan cu Lauryn. Chantal e plecată cu Kevan pentru visa run în Kuala Lumpur.
Ies din apă pe la 5 şi ceva.
La 6 mergem toţi la mainshop, de unde îmi iau la revedere şi mă duc acasă.
Stau cu morcovu' că poate nu-i găsesc p'ăia să las scuterul şi să-mi recuperez paşaportul.
Mai fac ultimele împachetări şi pregătiri şi plec la 20:30 spre Benny, de unde trebuie să iau taxi-ul către aeroport.
Opresc la un 7/11 ca să cântăresc geanta să nu aibă mai mult decât trebuie. E în regulă.
Las bagajul la Benny şi mă duc să las scuterul. Iau paşaportul.
Acum nimic nu se mai poate întâmpla.
Cu ultimii 20 bahţi îmi cumpăr un suc.
Nu vine taxiul. Trebuia să vină la 21:00.
Se face 21:15.
Din proprie iniţiativă Benny cheamă altul. Vine pe la 21:30. E un ditamai maxi-taxi. Tot al meu. Numai pentru mine!
Avem suficient timp. Facem cam o oră până la aeroport, iar zborul către Dubai e la 00:15.
În schimb, şoferul conduce de parcă am pierdut deja zborul.
Abia aştept să ajung acasă.
Aeroport, check-in. Aşteptare. Zbor cu Emirates. Vin roşu :) Nu m-a mai interesat marca, ba chiar nici măcar gustul.
Am mâncat şi-am băut tot ce-am prins.
Ajung în Dubai. Uff. Imens aeroport. Ar trebui să închirieze scutere aici.
E 4:30 de dimineaţă, iar arabii îşi fac rugăciunea. Nu înţeleg.
Fac mai bine de o oră până la terminalul 2. Nu e de ajuns că iau tren, mai trebuie să iau şi autobuz. Mai bine făceau zboruri interne între terminale. E mai mare şi mai populat ca Piteștiul aeroportul ăsta. Şi are şi mai mulţi angajaţi probabil!
Sper ca geanta mea să-şi găsească drumul unde trebuie şi să vină după mine.
Abia aştept să mă reîntâlnesc cu cei dragi şi să petrec Paştele împreună cu familia.
Au fost aproape 3 luni extraordinare în Thailanda, timp în care mi-am făcut O GRĂMADĂ de noi prieteni şi am descoperit cu adevărat Scuba Diving-ul.
Am să revin CU SIGURANŢĂ!

Aici se încheie programul nostru.
Vă mulţumim pentru vizonare.
Leka Nosht Detsa.

Nu ştiu mai departe ce şi cum, dar nu pun punct

Articol înscris în concursul <Thailanda, te iubesc!>, organizat de KLM România în colaborare cu T.A.T. Balkans și Tedoo.ro

4 comentarii: