vineri, 26 aprilie 2013

Ziua 80 - Pe jos

Mă trezesc după fix 12 ore. Este 9:30.
Am visat că ieşeam din casă şi aruncăm cu pietre după un guguştiuc.
Acum îmi dau seama de ce.
Începe ploaia. Mă gândesc că mi-ar plăcea foarte mult să mă plimb prin ploaie, dar se opreşte prea repede.
Aşa că mă culc la loc.
Aha! a început din nou.
Până mă mişc eu, se opreşte iar.
Trebuie să mă duc la farmacie să iau ceva pentru ureche că e la fel.
Nu mai prind ploaia şi nici nu mai plouă apoi toată ziua.
Plec spre farmacie. Evident pe jos.
Picăturile sunt prea scumpe, iar urechea pare că mi-a mai trecut, aşa că nu mai iau nimic.
Pui cu orez şi nişte apă de băut.
Trec pe la PSC.
Nu e nimeni acolo decât Jan.
Stau până la 6 când închide, apare şi Kohn şi mă ia pe scuter cu el până la mainshop.
Mâine e ziua lui liberă şi a lui Lauryn, iar Jan are un curs de avansat pe Racha Yai, aşa că Kevan e singur la mainshop şi Chantal e singură la beachshop.
Stabilesc cu Kevan să mă ia de dimineaţă de acasă şi pe mine în caz că au nevoie de ajutor cu ceva.
Mă întorc acasă. Evident tot pe jos.
Tot mergând atâţia kilometri pe jos, brusc realizez de ce nu există trotuare: pentru că NIMENI nu merge pe jos!
Acasă.
Skype.
Mă tund şi bărbieresc.
Blog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu