miercuri, 24 aprilie 2013

Ziua 77 - chill-out


La micul dejun am încercat altceva decât ouă ochiuri cu pâine prăjită, unt şi gem: porridge cu stafide şi ananas.
La ora 8 deja plec cu Dragoş la un snorkeling pe plajă, înarmaţi cu aparatele foto după noi, în speranţa că revedem cel puţin ceea ce am surprins ieri.
Ţeapă.
High tide, curenţi puternici, apă tulbure.
Ne chinuim vreo 20 de minute, după care renunţăm şi ne întoarcem la piscină.
Începem să ne pregătim bagajele pentru mâine dimineaţă.
Mă relaxez mai toată ziua pe lângă piscină.


 


La fel şi Mitch. Nu mi-a venit să cred când mi-a zis că are doar 23 de ani!

Mă mai uit prin pozele din urmă şi mă apuc să le grupez pe categorii.
Stau la piscină şi mă mai laud în stânga şi în dreaptă cu ele, poate-poate zice cineva ceva de bine.
Sunt aproape 5000 de poze de când am plecat din ţară.

Am uitat să menţionez ieri că seara am fost la un seminar "Weird Wonderful Waterlife" ţinut de Peter de la Aquatic Alliance în Yoga Shack aici la Secret Garden.

Și uite așa, poza mea cu mama, tata si copilul a ajuns parte din prezentarea lui Peter, în momentul în care vorbeşte despre cum îşi schimbă sexul peştişorii ăia şi cum femela, care e cea mai mare, dacă moare, e înlocuită de următorul mascul ca mărime şi cel mai mic devine masculul fostului mascul, care acum este femelă.
Mai iau şi de la Dragoş câteva poze cu mine şi îi dau şi eu lui câteva cu el.

 

Seara, grupul se organizează să mergem la un restaurant indian, ceva mai select, la iniţiativa lui Kevin, care vrea să sărbătorească obţinerea divemaster-ului, după care să mergem la un bar (Shipwrecks) să ne cinstim.
Albert, Dragoş şi cu mine sărim peste prima etapă şi mâncăm undeva ieftin, după care mergem şi noi să ne facem "shit wrecked".
Nu au Bintang. E seara San Miguel. E bună şi asta. Merge. Fac calculul să beau de exact atâţia bani cât să-mi mai rămână mâine de mic dejun, bilet de barcă de pe Lembongan în Sanur şi de taxi până la Denpasar.
3 beri (mici) şi punct. Bagă formaţia live numai balade rock de ne fuge la toţi cheful de distracţie. Ne spargem repede şi mergem la dormitoare, că mâine ne trezim la 6:30 să prindem barca de 8.
Nu m-aş fi agitat aşa de dimineaţă, că zborul meu e la 6 după-masă, dar al lui Dragoş e pe la 2 şi vreau să împărţim taxi-ul.
Somn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu