marți, 23 aprilie 2013

Ziua 76 - record


Astăzi am lenevit mai toată ziua pe la piscină.
De când am ajuns în Bali, parcă e soare în continuu.
Am făcut exerciţii de respiraţie cu Dragoş şi mi-am depăşit recordul.
Am reuşit să-mi ţin respiraţia pentru 3 minute şi 19 secunde sub apă.
Am pozat şi nişte furnici gigant:

 


Am mers şi la un snorkeling aici pe plajă, la mal.
În apă până la brâu am văzut o grămadă de nudi branchs, scorpion fish şi pui de starry moray, doi crabi care duceau o luptă aprigă şi mi-a arătat Dragoş un peşte pe care ulterior l-a identificat ca fiind un bristle-tail leatherjacket green fish.
În mod evident nu aveam camere foto cu noi.
Seara, cină la restaurant cu toţii.
M-am întors acasă şi m-am uitat la un film (Big Miracle), afară lângă piscină cu Albert (născut în Malaesya dintr-o familie de chinezi şi care trăieşte în Australia).
Somn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu