luni, 22 aprilie 2013

Ziua 75 - două super-scufundari


De dimineaţă la 8 suntem deja la briefing.
Decidem să nu mai mergem la Manta Bay şi să facem două scufundări pe lângă insulă, aproape de mangrove.
Sunt ultimele mele scufundări în Bali şi le fac împreună cu 3 instructori (Mitch, Stacey şi Dragoş) şi cu divemaster Jacqui.
Prima scufundare este la Cental şi durează 77 de minute. Adâncime maximă 21 m.
Dragoş iese cu 70 bari, eu 50, restul în jur de 30-35.
Da, ştiu. Sunt meseriaş, ce să mai...
Scot nişte poze super.
A doua scufundare este la Mangrove. 68 de minute cu adâncime maximă 23 m. Ieşim când face semn Jacqui că nu mai are aer. Ies cu 60, nu mă mai interesează cât au restul, dar Dragoş iese cu 50!
Din cauză că vreo 10 minute la sfârşit a stat numai cu capul în jos.
POZE:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Și cu poza asta mă mândresc eu ! 

 

 

 

 

 

 

 

Străbunicu' lui Jimmy
 


Acasă.
Somn de frumuseţe.
Toată ziua lenevim, apoi la piscină, până seara.
Găsim ditamai Gecko în cameră, pe un perete. Îi lăsăm uşa deschisă să poată să iasă şi mergem cu toţii la un bar cu muzică live.
Joc un biliard cu un olandez, îl bat, joc apoi cu Stewart, îl bat şi pe el. Mai beau o large Bintang (bere) şi plecăm acasă.
Somn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu