duminică, 21 aprilie 2013

Ziua 74 - azi nu


M-a trezit Dragoş de dimineaţă la 7 că dacă tot nu facem scufundări, vrea să meargă la snorkeling.
Sunt răcit.
Nu chiar cobză, dar chitară electrică tot sunt.
Nu merg în apă, am nasul înfundat şi nu pot să egalizez, aşa că pleacă singur.
Încerc să adorm la loc, dar nu mai reuşesc. Kevin zisese aseară că îmi împrumută el bicicleta lui ca să nu mai închiriez eu, dar ăla se trezeşte greu. Iau micul dejun şi plec prin "sat".
Închiriez o biciletă pe toată ziua cu 30.000 IDR (adică vreo 3$) şi plec să văd insula.
Pe Lembongan sunt două sate: Jungut Batu (unde stăm noi, cam pe lângă şcoală) şi Lembongan village la sud.

Aşa că în numai 3 ore am făcut înconjurul insulei. Am trecut şi pe la "Dream Beach" în sud şi pe la podul galben din bambus care duce la insula Cenigan şi prin mangrove în nord est.
La 12 eram înapoi acasă şi cu ceva poze...

 

 

 

Cu vaca în Indonezia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Prânzul la restaurantul cu wireless. Postez blogul de ieri.
Mă întâlnesc acolo cu nişte prieteni noi pe care i-am făcut aici pe insulă (Kevin, care plănuieşte să viziteze România la vară şi Mitch, care e instructor de diving şi îşi caută de muncă aici pe insulă) şi îmi propun să mergem după-masa la Dream Beach să ne bucurăm de happy hour.
Merg acasă şi văd că s-a întors şi Dragoş, s-a dus să mănânce, nu apuc să discut mai nimic cu el.
Am poftă de must :)
Mi-e foame iar, mă duc şi eu să mai mănânc o dată. Burger cu cartofi prăjiţi.
Film.
Cina la un restaurant cu specific Balinez. Nasi Goreng (orez cu legume, ananas şi pui).
Acasă şi somn, că mâine la 8 plecăm iar la scufundări.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu