sâmbătă, 20 aprilie 2013

Ziua 72 - Diving @ Nusa Penida


De dimineaţă când m-am trezit, ploua.
Nici n-am deschis ochii. M-am întors pe partea cealaltă.
Ştiam că se amână scufundarea.
Mic dejun cu 1$.
Iese soarele şi stabilim să mergem la 2 scufundări.
Merge şi Tim (proprietarul centrului de diving Big Fish cu care facem scufundările şi al Secret Garden Bungalows - unde stăm).
Prima scufundare - S.T.





















Prânzul pe barcă, apoi a doua scufundare - Tonga Wall:


 

 

 

 

 

 

 

 


Cina la un restaurant pe undeva, apoi am mers cu toţii (toţi diver-ii din toate ţările, toate naţiile) la Blue Corner, unde ne-am petrecut, privindu-l pe Kevin făcând snorkel test-ul în urma obţinerii certificării de Divemaster.
Apoi am sărit toţi în piscină şi am făcut piramida umană.
Dragoş şi cu mine am plecat ceva mai devreme, pentru că mâine avem scufundări şi ne trezim iar de dimineaţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu