joi, 18 aprilie 2013

Ziua 71 - diving with mantas


Ne trezim de dimineaţă la 7. Micul dejun - omletă pe terasă lângă piscină. A mea e crudă.
Mergem la briefing-ul pentru diving la 8:30 şi ne pregătim echipamentul.
La 9:40 intrăm deja la prima scufundare la Crystal Bay. Adâncime maximă 21,7m, vizibilitate 20 m+, 65 de minute.
Reciful e plin de corali, peşti şi foarte colorat, în comparaţie cu Thailanda.
Nu reușesc să scot poze aşa cum mi-aş dori, cred că trebuie să mai umblu la ceva setări, că nu sunt mulţumit.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pe la 11:30 intrăm la a doua scufundare la Big Manta Bay, 67 de minute.
Reef Mantas. Sunt atât de graţioase. Nu-mi ies pozele cum mi-aş dori şi mă oftic. Vedem cam vreo 7 în total.

 

 

 

 

 


Deja la ora 15:00 eram înapoi acasă la Secret Garden Bungalows şi cu prânzul (supă de roşii) deja în burtă. Tragem un pui de somn sănătos până la 18:30 când ne trezim să mergem la un seminar despre mante ţinut de Helen de la Aquatic Alliance.
Ea şi cu soţul ei Peter sunt aici pe insulă de un an şi fac un studiu asupra mantelor, încercând să le aducă statutul de specie protejată. Peter a fost cu noi pe barcă la ambele scufundări şi ne mai explicase câteva caracteristici despre mante.

Mergem la cină. Încerc ceva pui cu legume în stil Bali. Ok.
Am găsit WiFi la un restaurant aşa că am postat şi blogul de ieri.
Acasă.
Prelucrare foto si video
https://www.youtube.com/watch?v=3bwUloVS5Qk

Film.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu