marți, 16 aprilie 2013

Ziua 69 - Kuala Lumpur și Bali

M-am păcălit singur. M-am culcat la 1, crezând că mai am 4 ore de somn până la 5, dar m-a trezit Dragoş la 4 că aveam taxi-ul la 5.
Plecăm la aeroport. Luăm Air Asia până în Kuala Lumpur.
Decidem să mergem până la Batu Caves.

Luăm autobuz până la staţia de tren şi apoi tren din Satak Tinggi prin Putrajaya Cyberjaya până în KL Central. De acolo schimbăm până la Batu Caves.
Facem mai bine de 2 ore şi, pentru că e deja ora 14, o luăm la propriu la fugă să vedem templul Murugan, pentru că la 18 avem avion către Bali.

Plecăm înapoi spre aeroport, ne încadrăm perfect pentru avionul de Bali (şi chiar avem timp să luăm "micul dejun" pe la ora 15 - McDonalds)

Ajungem în Bali. E deja seară.

Luăm un taxi către Sanur şi după câteva ture şi plimbări, reuşim să găsim cazare pe la 11 noaptea. Toate restaurantele s-au închis, aşa că ... mâncăm supă la plic din magazin.
După un binemeritat duş, postez blogul şi cred că este ultimul pentru o perioadă de câteva zile, pentru că mâine dimineaţă plecăm către insula Lembongan, unde, nu cred că voi avea acces la internet.