luni, 15 aprilie 2013

Ziua 68 - pregatiri pentru Bali

Azi e o zi călduroasă. E soare puternic char de dimineaţă.
Plec la PSC. Iau borcanul de mărunt al lui Dragoş, cu ce mai aveam şi eu şi cumpăr pui de 150 bht.
E foarte cald azi.
Dragoş şi cu mine nu putem să mergem la scufundări pentru că mâine zburăm, aşa că, băgăm un freedive.
M-au lăsat acumulatorii pe care îi cumpărasem. Nu mai ţin deloc. Îmi dă Devon nişte acumulatori pe care îi avea el de mult, dar sunt terminaţi şi ăia.
Trebuie să găsesc cel puţin o pereche pentru Bali, altfel n-o să pot face poze sub apă.
Acasă.
Nu am avut timp să postez un clip scurt despre cum am reuşit să adorm 10 minute în după-amiaza de Songkran, aşa că îl pun acum:

Muncesc de zor la bagaje să aleg ce iau cu mine în Bali şi ce las aici pentru când mă întorc.
Am decis să cumpăr o geantă mare împreună cu Dragoş pe care să o iau cu mine la întoarcere.
Zburăm mâine din Phuket spre Bali cu o oprire de câteva ore bune în Kuala Lumpur (Malaesya), unde avem suficient timp să mergem să vizităm câte ceva.
În Bali o să aterizăm în Denpasar, de unde o să mergem în Sanur şi o să luăm o barcă către insula Nusa Penida. Şi o să petrecem următoarea săptămână în Lembongan.
Din fericire FĂRĂ INTERNET (cred)!
Aşa că... cel puţin până pe 26 aprilie nu am să mai postez nimic (cred).
Am găsit acumulatori. Sunt liniştit acum.
Acasă.
Mergem la Mainshop să ne luăm la revedere de la toată lumea. Deşi eu mă întorc peste o săptămână pentru încă o săptămână, Dragoş o să plece din Bali direct în România.
Trec şi prin târg (să-i zic aşa) şi-i iau lu văru' Cristi un telefon. Cu televizor :) 2000 bht.
Acasă.
Bagaje.
Blog.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu