duminică, 14 aprilie 2013

Ziua 67 - diving again

Plouă. Torenţial. Nu am văzut aşa ploaie până acum de două luni de când sunt în Thailanda.
Îmi iau "dry bag"-ul, renunţ la laptop şi alte câteva chestii şi plec la PSC acoperit de vreo 2 impermeabile.
Mi-au cam trecut bubele (de fapt mi-au căzut cojile de la atâta apă ieri), aşa că intru şi eu la o scufundare împreună cu Jan, Dragoş şi Devon, care îşi face stress-testul pentru divemaster.
Interesant de văzut cum încearcă Dragoş să-l încurce cât mai mult pe Devon sub apă, care face schimb de echipament cu Jan, în timp ce împart aceeaşi sursă de aer. Le opreşte aerul, le desface chingile la butelie etc.
Toţi am intrat cu butelii folosite deja, aşa că nu a durat prea mult distracţia.
Am mai făcut apoi eu cu Devon vreo 15 minute de fun dive folosind echipamentul lui Dragoş, cu cei 20 bar, de la 70 la 50.
Fac ceva poze:



Deja nu mai plouă.
Nu mi se mai aprinde iphone-u'.
După un joc de Catan la PSC mai facem un fun dive toţi 4.
M-au lăsat bateriile la aparat.
Plecăm acasă. Pe jos e complet uscat deja.
Cină cu Dragoş într-un restaurant nou, că cele la care mergeam de obicei s-au închis.
Vită cu legume. Excelent. 80 bht.
Acasă.
Repar iphone-ul cu o trusă de șurubelnițe cumpărată cu 20 bht dintr-un mic bazar.
Calcule şi bagaj pentru Indonezia. Plecăm poimâine la prima oră, aşa că mâine e zi fără scufundări.
Blog.
Mă uit la statistici și am o surpriză plăcută. Încă mă mai întreb de câteva ţări...

În fine, mă bag la un film recomadat de TATA!

3 comentarii: