joi, 11 aprilie 2013

Ziua 64 - pană

De dimineaţă am plecat la PSC cu ceva întârziere, or să creadă ăştia că ajung după 10 ca să nu ajut la aranjat şi cărat pe-acolo. Azi e iar înnorat, de câteva zile e vânt şi sunt valuri mari.
Nu prea e de scufundări, ceea ce mă bucură, că oricum nu pot să intru în apă.
Jucăm Settlers of Catan toată ziua şi mai fac ceva poze:











Mă duc până acasă să iau telefonul cu cartela Orange, ca să mă duc în piaţă să-i caut lu văru' Cristi un telefon ieftin fake de Thailanda. Când dau să mă întorc, realizez că am pană pe roata din spate. 
Nu am credit pe telefon, aşa că nu am cum să-l sun pe Dragoş să-i spun să mă aştepte. Mă duc încet spre o vulcanizare.
Constatăm împreună (eu cu vulcanizatorul) că e valva ruptă, aşa că trebuie schimbată cameră.
Pentru asta trebuie demontată roata.
Pentru asta trebuie demontata toba de eşapament şi încă nişte suporţi.
Cost total 250 baht.
Merg la mainshop şi îl găsesc pe Dragoş acolo.
Plecăm în piaţă să caut telefon.
Nu sunt aceleaşi, astea sunt mai scumpe. Mâncăm nişte pui din piaţă.
Acasă.
Plecăm inopinant până la Nic. O bere. Două. O bilă. Două.
Acasă.
Blog.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu