marți, 9 aprilie 2013

Ziua 62 - Immigration 2

Mă trezesc la 7. Nu ştiu ce construiesc ăştia pe aici, dar picamer-ul efectiv îl simt.
E prea devreme, aşa că mai stau în pat. Aţipesc şi mă trezesc la 9 şi ceva.
La 9 jumate plec din casă către Phuket town. Mă duc direct la biroul de imigrări rachetă, fără gps, fără hartă.
Completez un formular, am tot ce-mi trebuie, în 10 minute am deja viza.
Mă întorc spre casă.
Pe drum mă opreşte poliţia. Văd că îi opresc pe toţi care circulă pe scuter, în special pentru cască.
De când sunt în Thailanda nu am văzut poliţie pe stradă şi doar o singură dată am mai luat permisul cu mine.
Acum s-a întâmplat să-l am cu mine. M-a întrebat ce naţie sunt, i-am zis că sunt român (fără să-i mai explic de spaţiul danubiano-carpato-pontic) şi i-am arătat permisul. Mi-a urat o zi bună şi mi-a făcut semn să o tai.
Cred că aveau boală pe ruşi, că erau vreo zece rusnaci care îşi aşteptau rândul la împărţit amenzi.
Ajung acasă. Mă schimb şi mă duc la PSC.
Joc toată ziua Catan cu Chantal, Devon şi Shella. Câştig 2 din 4 jocuri.
Plec cu Dragoş să mâncăm, colindăm pe la câteva restaurante, majoritatea încep să se închidă. Iar restul sunt prea aglomerate. Mâncăm din piaţă nişte frigărui, iar cu ocazia asta se mai joacă şi Dragoş la zdrăngănitoarea lui de la templu.

Acasă.
Pepene.
Blog.
Somn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu