sâmbătă, 6 aprilie 2013

Ziua 59 - iar am cazut

Plec ca de obicei la program, de dimineaţă, cu speranţa că s-a liniştit oceanul şi putem să facem nişte scufundări mişto, mai ales că un grup de studenţi certificaţi de Jan vor să merg cu ei să le fac poze la Koh Pu şi poate şi la Karon Rock.
Ajung acolo, şi, cu puiul în mână, aflu că astăzi nu vor fi scufundări deloc.
Valuri mari, vizibilitate aproape deloc, vânt puternic.
Plec cu Dragoş aproape instantaneu la un freedive. După ce înotăm până la recif şi ne dăm seama că şi acolo e aceeaşi problemă de vizibilitate, ne întoarcem la mal.
Îmi petrec ziua bălăcindu-mă prin valuri şi făcând câteva poze.










La ora 6 mai rămân doar eu cu Dragoş şi după ce închidem beach-shop-ul, mergem până la main-shop să lăsăm o geantă cu echipament.
De acolo decidem să mergem mai întâi acasă şi apoi să mergem la un film.
Pe drum spre casă, la o viteză incredibil de mică (cam 20 km/h), într-o curbă, am derapat şi am căzut iarăşi cu scuter-ul.
Pe partea cealaltă de data asta.
Julituri uşoare la genunchiul stâng şi ceva mai nasoale la cot.
Acasă, bandajat.
Cam gata cu intratul în apă pentru o perioadă acum...
Cina: hamburger şi cartofi prăjiţi.
Acasă.
Mă uit la un documentar despre freediving.
Mă doare şi umărul.
Bleah.
Somn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu