vineri, 5 aprilie 2013

Ziua 58 - Furtună

Azi-noapte a plouat torenţial. În special când am plecat de la bar.
Dar drumul era deja uscat la 10 de dimineaţă când am plecat la PSC.
Valuri mari, vânt şi apă tulbure.
Laureen are 3 discover scuba azi, care vor şi poze, aşa că merg şi eu cu ei.
Îmi dau seama că am uitat aseară nu numai să postez blogul, ci şi să pun acumulatorii la încărcat pentru aparatul foto. Cumpăr 2 baterii - 40 b
La scufundare merge şi Devan, care îşi face internship-ul pentru divemaster.
Intrăm cu greu în apă din cauza valurilor mari. Vizibilitate 1 m.
Foarte nasol pentru o scufundare din toate punctele de vedere.
Cei trei DSD sunt tatăl, împreună cu o fată şi încă o femeie.
După multă chinuială cu ei, atât din partea lui Laureen cât şi a lui Devon, decide Laureen să facem buddy team câte doi, fiecare scafandru certificat să ţină câte un DSD (să-i băgăm la fund să-i înecăm), aşa că eu mă aleg cu tatăl că era lângă mine. La un semn comun, coborâm pe fund încet. 3 m adâncime. Omul se descurcă bine, îi fac semn şi ne aşezăm în genunchi, pe nisip, față în faţă şi destul de aproape unul de celălalt.
Stau perfect liniştit şi relaxat, aşa că îi induc şi lui foarte repede aceeaşi stare. Stăm amândoi cuminţi şi îi aşteptăm pe ceilalţi care încă nu au coborât. Mă gândesc că asta este împotriva regulilor PADI şi că instructorul poate să-şi piardă licenţa pentru că lasă nesupravegheat un student.
Coboară pe rând câte o echipă, un metru, apoi urcă la suprafaţă. Am tot stat cuminţi în genunchi aşteptându-i pe ceilalţi fix un sfert de oră, timp în care ne mai deplasam câte puţin, urmărindu-i labele portocalii ale lui Laureen, ca să nu pierdem contactul cu ei.
Erau deasupra noastră şi nu schițau în continuare nici un semn că ar intenţiona ceva. Aşa că după ce verific SPG-ul tatălui şi văd că mai are 150 bar, decid să urcăm şi noi pentru că îşi irosea aerul degeaba.
Într-un final, mă roagă Laureen să o duc pe una dintre fete înapoi la mal, că are probleme cu o ureche şi nu poate să egalizeze. Oricum nu puteam să fac nici o poză, aşa că am acceptat fără să clipesc.
Cealaltă, a lui Devon, avea probleme cu masca.
Am făcut manevra "the tired diver tow" cam 50 m până la mal, am ajutat-o cu echipamentul şi ne-am întors înapoi pe plajă la PSC. După 20 de min au venit şi ceilalţi.
O scufundare ratată.
Jucăm iarăşi Catan.
Aştept să se întoarcă Dragoş de pe Racha, ca să mergem la masă.
Cina - Larb Kata. Îi povestesc lui Dragoş despre neghiobiile de azi, iar el îmi spune despre nişte imbecilităţi şi mai mari. Ne amuzăm copios. Oarecum.
Mâncăm pe săturate. Mult şi prost.
Acasă.
Blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu