joi, 4 aprilie 2013

Ziua 57 - diving again

Aaaa încerc să-mi aduc aminte (azi - adică mâine) ce-am făcut ieri pentru că aseară am băut 3 (TREI) beri.
Şi am venit acasă şi m-am culcat direct. Fără să mai scriu blog-ul.
Ia să vedem:
Sigur m-am trezit dimineaţa. Sigur am luat pui de 50 baht.
Sigur am fost la o scufundare pentru că văd în poze asta (adică filmări - că sunt numai filmări).
Un joc de Catan.
Apoi am făcut şi ceva freediving:
The merman

Not so strange starfish

2 cm jellyfish


Şi tot nu mă lăsa în pace un peştişor. S-a îndrăgostit de masca mea Cressi. A stat lipit de ea cât am stat eu în apă.

 

Perfect camounflage

Dragos cu 2 studenți și divemaster Devin (de la stânga la dreapta)
Apoi ştiu că am mâncat un schnitzel cu cartofi prăjiţi şi am mers la Nic la bar.
Am jucat prima partidă de biliard cu Laureen şi n-a apucat să bage săraca nici o bilă, dar a câştigat un pariu cu mine şi a trebuit să-i plătesc 100 b.
Apoi Nic m-a bătut pe mine. Mick l-a bătut pe Nic. Eu l-am bătut pe Mick, iar Dragoş a bătut-o pe Laureen. Au venit şi Chantal cu Kewan, aşa că eram cam toată gaşca.
Apoi a început să plouă torenţial şi am plecat acasă.
M-am culcat direct.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu