marți, 2 aprilie 2013

Ziua 55 - 2 fun dives

Trezit de dimineaţă.
Pui.
PSC.
Astăzi iarăşi nu sunt clienţi pentru mine.
Dragoş e pe Racha Yai.
Noroc cu Dominic care vrea să facă o scufundare şi nu are buddy, aşa că merg eu cu el.


















După scufundare jucăm un Catan împreună cu Chantal, după care mai mergem pentru o scufundare.
S-a întors şi Dragoş.
Mă mustrează că am stat cam mult la scufundare (75 min) şi am întârziat. 
Cina tot la Red Chair. Tot chicken sandwich cu cartofi prăjiţi.
Acasă. 
Blog.
Apoi am ieşit din nou să mai mâncăm ceva la Larb. Mango salad. Să ţin minte să nu mai comand.
Dragoş a mâncat o ciorbă.
Acasă.
Îmi fac singur un banana milkshake cu blenderul lui Dragoş.
Prea mult. Nu pot să-l beau pe tot. Dragoş nu vrea. Se strică.
Îl arunc.
Somn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu