luni, 1 aprilie 2013

Ziua 54 - Freediving

M-am trezit cu 2 minute înaintea ceasului.
Plec la PSC.
Clienţii încep să se rărească.
Astăzi nu e nici un DSD, doar Dragoş se chinuie cu un indian la OWD, iar Jan îl asistă.
Mick are o scufundare la Karon Rock, unde mi-aş dori şi eu să merg, dar ăştia nu vor poze.
Aşa că am plecat singur să mă bălăcesc.


Când ajung la recif şi cum mă plimbam eu, aşa, pe la fundul oceanului, cam la 5 m adâncime, văd un plumb de undiţă şi mă apuc să trag de el să adun guta, ca s-o scot afară din apă, aşa cum fac de obicei.
Mare mi-a fost surpriză să descopăr că într-unul dintre ace era prins un scorpionfish.


A durat ceva până când am reuşit să-i scot acul din gură, pentru că mi-era frică să nu mă înţepe.
Dar după vreo 5 minute şi un băţ găsit pe fundul oceanului, am izbutit să-l eliberez. Nu părea să fie mai deloc afectat. S-a aşezat direct pe fundul oceanului şi s-a camuflat cum ştia el mai bine. Nu mi-a mulţumit nici el, dar oceanul a fost foarte darnic cu mine apoi:





Am jucat apoi două jocuri de Catan cu Chantal şi am bătut-o cu 2-0.
Plec acasă şi îl aştept pe Dragoş să mergem la masă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu