sâmbătă, 30 martie 2013

Ziua 52 - Photo Pro

M-am trezit de la 8. Odihnit.
Acelaşi program, aceeaşi rutină. De care nu m-am plictisit şi pe care o fac cu plăcere.
Merg la PSC şi în timp ce-mi mănânc puiul liniştit, prind un client care vrea poze.
Este tatăl fetiţei care are doar 10 ani şi face cursul de junior open water diver cu Dragoş şi care vrea poze cu ea sub apă.
Aşa că ... îmi ofer serviciile mele deja de "underwater professional photographer" :)

Nu-mi plac pozele deloc, dar ei au fost foarte încântați de ele

Aşa că mai loghez încă o scufundare, nu gratis, ci chiar plătită. Am stabilit că de acum încolo preţul să fie de 700 bht. 500 e puţin, iar 1000 pare mult.
Rămân cu 350. După-masă nu mai am nici un client, aşa că plec ceva mai devreme acasă.
Mă întorc la închiderea programului şi merg cu Dragoş pe la mainshop şi apoi să mâncăm ceva.
Mi-am luat tăiţei cu pui. Nu prea mai intră mâncarea asta thailandeză. Cred că s-a întamplat ceva de la Pad Thai-ul ăla nasol... Am mâncat doar jumătate şi a trebuit să beau 2 sticle de Cola (la sticlă).
Acasă.
Blog.
Film - mă duc să văd dacă a terminat Dragoş de download-at BD la mare :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu