vineri, 29 martie 2013

Ziua 51 - Maimute

M-am luptat cu un ţânţar azi-noapte.
Nu ştiu dacă am învins sau nu, pentru că am reuşit să-l storcesc pe la 5 dimineaţa după ce m-a muşcat de fiecare membru în parte şi avea atâta sânge în el, încât abia mai putea să zboare.
Ca de obicei plec la PSC pe la 10 fără ceva.
Pui.
Aştept să vină clienţii.
Mick are două australience. Se uită, se întreabă una pe cealaltă, se strâmbă, nu vor poze.
Jan are 1 englez. Nici ăla nu vrea poze.
Nu am chef să mai fac pe victima pentru Jonathan, că are 3 cursanţi la un curs de rescue.
Şi nu vreau să mai stau să mă înece fiecare şi să-mi dea echipamentul jos.
Am învăţat ce aveam de învăţat.
Le dau un telefon ălora la care am aparatul de fotografiat dus de 3 săptămâni şi aflu că nu pot să îl repare.
Aşa că decid să mă duc să mi-l iau înapoi şi poate să văd ceva maimuţe pe drum.
Zis şi făcut:




Pur și simplu Thailanda
Sucul NU este de la mine...

Asta nu e Coca-Cola, așa ca îl vărs









Pe tot...









Stai doar să iau o gură...








Hmmm







Are aromă...
Are și miros bun...








Heeeei, ăsta e chiar bun!

Mmmmmmmm








De ce l-am vărsaaaaaaat???!!!











 

 

 

Old Pukhet town


 

 



Cina: pizza!
Noapte bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu