joi, 28 martie 2013

Ziua 50 - barracuda

M-am trezit destul de greu când a sunat ceasul. Dar am amânat doar o dată alarma.
Pe drum spre PSC îmi iau cele 3 nelipsite bucăţele de pui ce reprezintă atât micul dejun, cât şi prânzul.
Cred că de când sunt în Thailanda am mâncat un coteţ întreg de găini.
Astăzi o să fac scufundări şi poze. Ajunge cu atâtea victime.
Am programată de dimineaţă o scufundare cu 2 DSD (discover scuba diving). Un cuplu de ruşi.
Care nu vorbesc deloc engleza.
De asemenea şi studentul lui Dragoş vrea poze. La ambele scufundări. La prima scufundare se duc la Karon Rock, unde aş fi vrut neapărat să merg şi eu. N-am fost niciodată.
Dar era deja stabilit cu ruşii pentru dimineaţă, aşa că o să mă duc cu Dragoş şi studentul lui la scufundarea de după-masă la Koh Pu.
Lucky
Intru cu ruşii alături de Mick, care după ce face skill-urile cu ei la mal, se dezorientează şi ne duce la mama naibii, ratând reciful.
El era singurul cu busolă, aşa că a trebuit să ies eu la suprafaţă să mă orientez, pentru că el susținea că i s-a defectat.
Găsim reciful, fac câteva poze interesante:






Când aproape terminăm scufundarea şi ne apropiem de plajă, rămân puţin mai în urmă. Îmi vine mie să mă dau peste cap, uite-aşa! Exact în momentul în care termin tumba şi mă reorientez veritical, văd venind spre mine o baracudă imensă. N-am văzut niciodată una atât de mare. Avea cam un metru jumătate. Se îndrepta direct spre mine şi a încetinit exact înainte de a ajunge la mine, cred că nu era nici ea sigură dacă sunt sau nu bun de mâncat.
Mi-a luat cam o secundă să mă dezmeticesc şi să întind mâna după aparatul foto.
Până îl aprind... asta am mai prins:


Mă oftic că era deja departe şi nu am nici un punct de referinţă relevant din care să reiasă mărimea ei în poză.
Studentul lui Dragoş nu a mai vrut poze, pentru că au avut vizibilitate foarte proastă la prima scufundare la Karon Rock, aşa că-i era teamă că mă plăteşte degeaba la Koh Pu.
Astfel am putut să-i permit rusului să mă cinstească cu o bere. M-am îmbătat din jumătate de pahar, aşa că n-am mai putut să beau restul.
Deci azi doar o scufundare. Mi-am scos banii de mâncare pt azi şi am recuperat şi cheltuiala de ieri.
Acasă.
Cina. 
Face Stian cinste, că mâine pleacă înapoi acasă în Norvegia.
Acasă.
Blog.
Film.

Un comentariu: