miercuri, 27 martie 2013

Ziua 49 - tot victimă

Am adormit la 11 aseară şi m-a trezit ceasul la 9.
Plec la PSC. Pe drum îmi iau nelipsitele 3 bucăţi de pui.
Astăzi iarăşi trebuie să fac pe victima la curs de rescue diver.
Învăţ mai multe despre rescue şi CPR decât cursanţii deja.
Încep să mă oftic totuşi. Am pierdut şi ieri şi azi bani.
Au fost o grămadă de clienţi care ar fi vrut poze sub apă, iar eu n-am putut să mă duc, că a trebuit să stau să fac pe mortul.
Pentru mâine nu mi-am mai luat angajamentul ăsta.
Deja am nişte ruşi pentru mâine dimineaţă. S-a mărit preţul la 1000 bht :)
Văd pe facebook că ninge în românia.
Fac o poză să vă oftic:


Decidem să mâncăm la Red Onion un şniţel cu cartofi prăjiţi!
Excelent.
Acasă.
Blog.
Abia aştept ziua de mâine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu