luni, 25 martie 2013

Ziua 47 - Photography

M-am trezit la 7. N-am mai reuşit să adorm la loc. Aseară am adormit bolovan.
Mi-a zis Dragoş că se auzea cum sforăi de la el din cameră.
Plecăm împreună la PSC la 9:30.
Astăzi am prins iarăşi nişte clienţi care au vrut poze. Am avut scufundare de pe longtail la insula Koh Pu.
Vizibilitatea n-a fost ca ieri, dar a fost ok.







Another happy customer.
Şi mi-am scos şi eu banii pe ziua de azi şi am mai logat o scufundare :)
Acasă. 
Cumpărăm biletele pentru Bali. O să plecăm pe 16 apr, cu escală în Kuala Lumpur şi mă mai întorc doar eu pe 25 apr.
Din Bali, Dragoş pleacă direct în Bangkok şi apoi acasă.
Eu vin înapoi în Phuket cu escală în Singapore şi mai stau vreo săptămână până pe 1 mai când am biletul de întoarcere acasă.
Piciorul mi s-a vindecat aproape complet. Azi am alergat pentru prima dată. Frigea nisipul.
Nu prea mă mai împac cu mâncarea thailandeză. 
Ieri mi-a fost rău de la pad thai, iar acum n-am mâncat la cină nici jumătate din farfuria de orez cu carne de porc şi legume.
Bag banane.
Azi m-am cântărit pentru prima oară în 2 luni: 75,5 kg. Îmbrăcat. Relativ.
Acasă.
Blog.
Somn


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu