miercuri, 20 martie 2013

Ziua 42 - Rescue victim

M-am trezit de dimineaţă să merg odată cu Dragoş la PSC.
Pe drum îmi mai arată de unde pot să mai mănânc ceva nou şi ieftin.
După ceva vreme apare la PSC şi Jonathan împreună cu cei doi cursanţi pentru cursul de Rescue Diver.
Eu sunt victima.
Rolul meu e să fac pe scafandrul inconştient pe fundul oceanului.
Mă pricep bine la asta.
Intrăm în apă şi curând descopăr că am foarte multe de făcut de fapt.
Pentru că mai întâi le arată instructorul şi apoi fiecare cursant în parte face exerciţiul pe mine.
Aşa că am stat mai bine de o oră să-mi dea toţi centura de greutăţi jos, eu să mi-o pun la loc, să mă scoată la suprafaţă, eu să mă duc la fund, să mă târască, să înot la loc, să plutesc ca mortu' şi să-mi scoată masca şi tot echipamentul şi să mi le pun la loc de nenumărate ori...
Am cam muncit, dar nu m-am plâns, pt că eram în apă şi învăţam ceva ce o să trebuiască să fac şi eu mai încolo.
După ce am ieşit la mal a urmat prânzul, urmat de o altă scufundare, în care a trebuit să mă ascund şi ei să mă găsească, bineînţeles făcând pe mortu' pe fundul oceanului.
Iar târât, dezechipări, apă pe nas, gură, urechi, respiraţii artificiale, târât pe mal, CPR etc.
În tot timpul ăsta mi-au pierdut pe bune centura de greutăţi (pe care am căutat-o cu toţii cam 10 min) şi apoi mi-au pierdut masca şi snorkel-ul (pe care le-au căutat ei, că eu nu mai vedeam sub apă fără mască).
Dar a fost fun şi educativ în caz de urgenţă.
Şi ca să fie treaba treabă, am mai făcut o scufundare apoi cu Dragoş, în care am făcut skill-uri de orientare şi navigare sub apă utilizând busola şi alte chestii...
Nu am avut cum să fac poze pentru că toate scufundările au fost tehnice.
Şi asta pentru că mâine mergem pe SIMILAN !!!
Azi cred că m-am răzbunat pentru ziua de ieri în care nu am intrat în apă.
Iar mâine şi poimâine voi fi în permanenţă în apă.
Urmează 7 scufundări într-un loc cotat printre primele 10 locuri de diving de pe planetă.
Fără semnal, fără net, fără civilizaţie.
Liveaboard Similan's islands.
Maximum warp. Picard out.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu