duminică, 17 martie 2013

Ziua 39 - freedive cu Dragos

Cum mă trezesc, pe la 11 (au lătrat nişte câini azi-noapte, deh) văd mesaj de la Dragoş că vrea să facem un freedive împreună. Îmi trag toate cele pe mine şi după mine şi plec la PSC.
Fără prea multe vorbe, intrăm în apă.
În faţă la PSC, la Housereef.
Fiecare cu aparatul lui (bine, eu cu al lui Flori):


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Vizibilitatea n-a fost excelentă, dar după cum se vede, ne-am cam distrat.
Apoi am mers la un restaurant foarte ieftin, nu i-am reţinut numele (important este că am reținut unde e).
Vită cu usturoi şi numaistiuce 60 bht. Fresh lemon 20 bht.
Acasă.
Citesc un articol şi decid că mâine, dacă mă trezesc dimineaţă, să mă duc la Ya Nui beach.
Sau să mă duc să văd maimuţe în liberatate? Nu ştiu încă.
Încă o SUPERBĂ zi.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu