sâmbătă, 16 martie 2013

Ziua 38 - Freedive @ Kata Nui

Mă trezeşte un guguştiuc la 5:30. Nesimțitu' stătea chiar pe terasă în faţa geamului la mine şi cânta.
L-am uşuit şi m-am culcat la loc.
M-am trezit la 10:30.
După bananele de rigoare, plec spre hotelul lui Dragoș 2 să-mi iau la revedere că pleacă și el şi să culeg ce creme, şampoane, geluri de duş şi uleiuri mai are, pe care nu le ia cu el.
După ce-l bat la o partidă de biliard (ca să mă ţină minte), cu lacrimi în ochi, plânsete şi dureri în suflet, ne spunem la revedere, iar el se duce la wc.
Fiindcă mi-am propus să vizitez în fiecare zi o plajă nouă, astăzi am ales plaja Kata Nui. Este situată puţin mai la sud de Kata şi este, după cum aveam să descopăr, extrem de greu accesibilă (pe scuter).
Drumul nu este asfaltat (specialitatea mea). Şi pantele sunt foarte abrupte!
Foarte greu am reuşit să ajung, recunosc că la un moment dat am întors să văd dacă mai pot să şi urc înapoi pe unde am coborât, dar nu am renunţat, aşa cum făceau majoritatea care se aventurau spre plajă pe scutere. Sunt vreo 2-3 km de mers doar totuşi.
Banane şi cocotieri la greu. Deci nu am cum să mor nici de foame, nici de sete :)

 

 

 

 

 

 

 

Când am ajuns acolo, descopăr că e proprietate privată şi ca să intru trebuie să plătesc 200 bht, în care primeam un şezlong, o umbrelă şi o băutură. I-am dat 100 fără şezlong şi băutură şi m-am dus direct în apă.
Apa are 30 de grade, la recif, adâncimea medie de 6 m, vizibilitate cam 7-8 m.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Încă nu m-am obişnuit cu aparatul lui Flori şi cu toate setările. Plus că am cumpărat nişte baterii care văd că nu m-au ţinut prea mult. Trebuie să iau nişte acumulatori ca lumea.
Mă duc până la PSC să mai fac puţină plajă.
Acasă.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu