miercuri, 13 martie 2013

Ziua 35 - diving at Koh Pu

Iarăşi m-am trezit târziu.
Am stat azi-noapte până pe la 2 să fac socoteli pentru excursia în Kuala Lumpur cu Dragoş pentru "visa run".
Şi deşi costurile erau decente, am decis să renunţ.
Am găsit avion dus-întors cu 3300 bht (cam 340 lei). Dar Dragoş nu poate decât într-un anumit interval orar şi ca să se nimerească şi cu programul ambasadei Thailandei în Kuala Lumpur, costa biletul de avion 5600 bht. La care se mai adăugau încă vreo mie de bahţi cazarea şi ceva mărunţişuri.
Oricum, costul total era minim 7000 bht pentru două zile de stat în Malaezia, în urma cărora îmi prelungeam viză de şedere cu încă 3 luni.
Aşa, o să dau pe 8 aprilie 1900 bht la Immigration Office aici în Phuket şi o mai prelungesc cu o lună.
Ar mai fi o variantă să nu mai dau nimic să extind viza şi să plec în Bali cu o săptămână mai devreme, dar pentru asta trebuie să fac ceva mai multe calcule.
Plec spre plajă la PSC. Acolo toată lumea se pregătea de o scufundare la Koh Pu de pe longtail (bărcile tradiţionale thailandeze).
Aşa că am decis şi eu să mă bag. Să mă dau la fund, cum ar zice Bulan.
Scufundarea (1500 bht) a durat 50 de minute, adâncime maximă 8,6 m, medie 6,5 m, vizibilitate foarte proastă. Aş zice cam 6 m. Am încercat să îmbunătăţesc pozele. Nu prea mi-a ieşit.

 

 

 

 

 


Eu sunt ăla chel, mai puţin încântat.








Cina: orez cu pui. Foarte picant. 50 bht la Ping Pong.
Acasă.
Desert: pepene roşu
PS: Am mai trecut de două ori pe la hotelul cu pricina, încă tot n-am dat până la urmă de cine mi-a găsit aparatul foto, dar i-am lăsat sticla de vin la recepţie împreună cu un mesaj de mulţumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu