luni, 11 martie 2013

Ziua 33 - more snorkeling

Aşa cum mi-am propus de ieri, imediat ce mă trezesc, plec spre ocean (Marea Andaman de fapt, dar mă simt eu mai bie să-i zic ocean).
Mă întâlnesc cu Dragoș2 şi cu prietena lui, Oana.
După ce a venit şi ea acum câteva zile, au plecat împreună în Bangkok şi s-au întors aseară.
Relativ dezamăgiţi de aglomerație și căldură, îmi întăresc ideea că nu se merită să bat drumul până acolo.
Cam cât a mai fost soare pe cer, am stat în apă.
În fiecare zi văd ceva nou.
Şi în fiecare zi vreau să văd şi să revăd şi mai mult!
Îmi place mai mult lumea de sub apă decât cea de deasupra.
O să mai dureze până repar aparatul de fotografiat subacvatic. Poate. Dacă.

 

 

 

Trec pe la PSC să-mi iau o pereche de labe pentru mâine.
Am stabilit să mergem (Dragoş, Oana, Răzvan, Remus şi cu mine)  în excursie la insulele Phi Phi (950 bht / pers) - atracția Thailandei. Cam un milion adică. Bine, Răzvan şi Remus au luat din altă parte biletele şi au dat câte 1200.
Ar trebui să arate cam aşa:
 

Văd eu mâine.
Merg acasă.
Jimmy Jr. văd că e pe tavan. Iar l-am uşuit.





Cina:

Somn, că mâine mă scol la 7.
Să nu uit să pun ceasul să sune.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu