joi, 7 martie 2013

Ziua 29 - shobo

M-am trezit odihnit, nu m-a trezit nici un zgomot.
Iaurt si fructe. Plec spre plajă.
Pui prăjit.
La PSC văd o șopârlă
O vede și Dragoș2.

 

Nu intru în apă deloc azi. Aștept să mi se vindece zgârieturie, mai ales că nu mai merge nici aparatul foto subacvatic.

 

 

 

E puţin înnorat.

 

 

Dar e cald.

 

 

Caut noi plaje pentru snorkeling.
Mâine dimineaţă o să vin la Kata Beach şi după-masă merg la Kata Noi.

 

Trec să mai bag benzină. Fac plinul cu 150 bht.
Din câte îmi aduc aminte, am alimentat de 3 ori până acum. Într-o lună.
Şi am cam făcut 1000 de km deja. Sunt mulțumit de performanța scuterului.
Decid să fac nişte poze şi prin piaţă.

 

Dar majoritatea tarabelor erau închise pentru că se repara acoperişul.
Revin în altă zi.

 

Credeaţi că ouăle stau în frigidere?
Iar sosurile, până şi supele, aici se pun în pungi şi se leagă (foarte ingenios aş putea adăuga) cu elastice. Perfect ermetic.

 

Mişună ceva furnici pe fructe. Nu-i panică, sunt peste tot.
Chiar zilele trecute am văzut şi un şobolan pe sub o tarabă în piaţă.

 

Mănânc la cină un chicken curry roşu. Mă întreabă cum îl vreau şi cer non-spicy!
Am luat foc. Îmi curg picăturile de pe chelie în toate direcţiile. Mă întreb cum era dacă ceream medium sau spicy. Trebuie să i-o fac p'asta cuiva.
Am descoperit în drum spre casă palatul şobolanilor. N-am văzut niciodată şobolani atât de veseli şi bine dispuşi.

 

Unii chiar au intrat într-un sac de gunoi şi văd sacul cum se mişcă.

 

Par cam mici în poze, dar în realitate sunt ceva mai impunători. Şi văd că nu reuşesc să surprind în poze cât de mulţi sunt! Prind doar câte 2-3 în câte o poză. Cred că sunt câteva sute printre gunoaie şi bălării.

 

Acasă.
Film. Sharkwater. Recomand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu