luni, 4 martie 2013

Ziua 26 - hero

Mă trezeşte ambulanța iar. N-am mai menţionat-o de mult, dar nu mi-a lipsit deloc.
Sunt acum extrem de precaut pe unde merg şi pe ce calc.
Mănânc ce mai găsesc prin frigider rămas de ieri şi plec spre plajă.
Iau masca şi snorkelu' şi mă duc direct în apă.
Just cruising aşa, pe la suprafaţa apei, observ o bucată de plasa de pescuit abandonată şi în ea prins un crab.

 

Noroc că plasa e subţire şi se rupe uşor ajutându-mă să o desprind de scoici. Cu grijă totuşi, să nu trag de crab, să-i rup vreun picioruș.
După ce am desprins plasa cu crab cu tot, primul lucru pe care l-am făcut a fost să-l scot să ia aer, pentru că deşi majoritatea crabilor au branhii într-o cavitate în care ţin şi apă când ies pe uscat, îmi pare genul de crab care nu respiră sub apă şi cred că îşi ţine respiraţia de ceva vreme. Better safe then sorry.

 

M-am chinuit mai bine de 5 minute să desfac plasa de pe el cu grijă.
Valuri şi curenţi foarte puternici. M-am zgâriat la picior (dreptul) în scoici.
Decid să ies din apă. Urc pe un bolovan şi continui să desfac la plasă.

 

Cum l-am lăsat din mâna a tăiat-o direct, n-a mai stat să-mi mulţumească.
Realizez că mulţumitul e o invenţie de-a noastră, la fel ca și salutul. Și că de fapt toate acţiunile noastre ar trebui să fie naturale, fără să avem nici un fel de aşteptări de la ceilalţi în urma lor.

Merg mai departe făcând poze rar.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Plec spre casă. Îmi iau ceva fructe de la piaţă, de care n-am mai văzut până acum.

Aştept să vină de pe Similan Dragoş2 cu Dragoş şi Flori să mergem să mâncăm ceva şi să-mi povestească ce am pierdut.

A fost foarte cald zilele astea. N-am mai dat drumul la aerul condiţionat de vreo 3 săptămâni.
M-am obişnuit.
Ascult Paraziţii :)

Aveam poftă de seminţe, aşa că am luat o pungă de la magazin. Nu se găsesc simple. Doar prăjite cu nu ştiu ce ierburi. Nu pot să le mănânc. Sunt oribile. Le-am aruncat.





Când merg la baie descopăr un Jimmy JR.
Jimmy JR - are 2 cm
Cina - Massaman Curry 100 bht
A fost o zi bună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu