vineri, 1 martie 2013

Ziua 23 - plaja

M-am trezit iarăşi devreme. După tabieturile de dimineaţă, am plecat la plajă.
Decât să stau în pat cu piciorul în sus, mai bine stau pe nisip, cu piciorul în apă.
Pe drum am luat aceleaşi 3 bucăţi de pui care în fiecare zi diferă la preţ, ba 40, ba 45, ba 50 bht.
Azi a fost 45.
Plajă.
Cam puternic soarele.
Snorkeling fără flipere. Înot doar cu un picior să nu solicit deloc glezna dreaptă.
Astăzi e mai bine piciorul. Era şi cazul, ieri nu prea l-am folosit şi am stat toată ziua cu comprese cu gheaţă şi Tiger Balm.
Cu toate astea, am decis să amân cursurile de Advanced Open Water pe insula Similan, pentru că acolo sunt curenţii sunt foarte puternici şi abia faci faţă cu două picioare sănătoase.
Plus că sunt 7 scufundări în 2 zile, ceea ce e destul de solicitant.
Eu abia am făcut faţă la 2 scufundări, având curenţi blânzi, într-un singur picior la Racha.
Ca să nu mai vorbim că dacă nu aş face faţă, aş arunca nu pe geam, ci în ocean cca 22000 bht - costul total al cursului de Advanced Open Water Diver pe Similan.
Am uitat aparatul foto acasă.
Cam puternic soarele.
M-am cojit deja de două ori până acum de când sunt în Thailanda, nu mai vreau a 3-a oară.
Am reuşit să mă înroşesc la fix, cât să nu mă ard şi relativ uniform.
Cicatricea de pe antebraţ s-a vindecat şi bronzat complet, nu se mai vede.
Rezerv o cameră dublă cu pat suplimentar la Divers Inn pentru Răzvan şi încă doi amici care trebuie să soseasca pe 5 martie.
Cină cu Dragoș2, Dragoş şi Flori: supa Tom Yum (60 bht) şi de pe drum o clătită împachetată cu banane şi unsă cu nutella (50 bht).
Discut cu Dragoş să facem o mică excursie până în Malaysia pe la jumătatea lui martie.
Cel mai probabil în Kuala Lumpur.
Iar în aprilie să facem nişte scufundări în Bali.
Îmi cumpăr de la farmacie (în sfârşit) o faşă elastică pentru gleznă (450 bht). Trebuia să o iau de mult. E foarte bună. Şi o să trag tare să-mi revin măcar 100 % cu piciorul :)
Acasă.
A apărut şi Jimmy.

Unde a fost când am avut ţânţari în cameră şi am avut nevoie de el?
Bob Marley time.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu