sâmbătă, 9 martie 2013

Ziua 31 - Big C

Nu m-am trezit de dimineaţă, ci mai degrabă spre prânz.
Intenţionez să duc aparatul foto subacvatic la reparat.
M-am informat de pe net şi am găsit un service de electronice "Amorn" care e situat în mall-ul Big C din Phuket. Îl întreb pe Răzvan, care şi-a închiriat scuter ieri, dacă vrea să se plimbe şi să-i mai arăt împrejurimile şi Phuket-ul.
Plecăm deci în partea cealaltă a Phuket-ului la cam 15 km distanţă.
Traficul este demenţial, ca de obicei. Dar m-am obişnuit deja şi văd că şi Răzvan se ţine bine.
Ajungem acolo. Sushi.

Găsesc magazinul, las aparatul la reparat.
Peste o săptămână o să aibă cineva timp să se uite la el să vadă ce are şi o să mă sune să-mi spună. Am încercat să le spun eu de pe acum ce are... dar dom'șoara de partea cealaltă a ghişeului nu pricepea engleza mea cu accent perfect american. Aşa că mă resemnez.
Îmi cumpăr un kit de curăţat lentile pentru Nikon-ul meu că a luat ceva praf. Ulterior descopăr că e doar pentru lentile, nu şi pentru senzor.
L-am cumpărat aproape degeaba.
Unde naiba am parcat?

Decidem să mergem la Phuket Aquarium.
Mai facem încă vreo 12 km până în Cape Panwa.
Mai oprim pe drum la Malaysia Airlines să întrebe Răzvan ceva.
Eu fac poze.

Ajungem cu fix 7 minute dupa ce s-a închis.
Nu-i nimic. Ne mai plimbăm.
 

 

Dau de niște pescari autohtoni care îmi arată cuștile lor pentru pești mari.

Mergem în port în Chalong.

 

 

Surprind un pusti thai prinzând (daca nu ma înșel) un juvenile porcupine fish. Umflase burta mai devreme.
Plecam spre Phuket Zoo. Închis și acolo.
Deh... cine nu se scoală de dimineață, tot departe ajunge, dar prea târziu!
Găsim un "elephant trekking" (cu care NU sunt de acord și pe această cale vă rog dacă veniți in Thailanda, nu plătiți pentru a fi animalele chinuite). Închis și acolo, dar se descurcă Razvan să facă rost de câteva banane și paznicul ne lasă să facem poze.
 

 

Tot acolo pozez şi un animal care poate părea comun şi care se întâlneşte şi la noi în ţară, dar să nu faceţi confuzie, este totuşi un animal 100% autentic thailandez! (cu origini indiene).
Acasă.
Cina la Red Onion - legume cu porc (şi cola).
Acasă.
Noapte bună.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu