vineri, 15 februarie 2013

Ziua 9 - pat

Wow, e ziua a 9-a şi eu sunt tot la pat...

Am răcit. De la aerul condiţionat.
Am băut azi-noapte 2 bidoane de apă şi am transpirat 3.

Piciorul nu mă mai doare aproape de loc şi pot să-l mişc aproape complet, dar tot nu-l pun jos.
Am senzaţia că cineva se roagă şi se chinuie foarte tare ca mie să-mi meargă lucrurile pe dos pe-aici.
Cum zice rusu': whatever! o să pun eu picioru-n prag o dată şi o dată. Şi atunci să te ţii... (nu ştiu de ce mi-a venit în minte fraza: "De mă voi ridica, pre mulţi am să popesc!")

Iarăşi m-am trezit târziu. Aproape de fiecare dată mă trezeşte sirena ambulanţei.

Cea mai mare dilemă a mea e că în somn am reuşit să trântesc telecomanda, care s-a rastogolit, nu știu cum, EXACT sub pat, FIX în mijlocul lui. Şi n-am cum s-o scot! Patul e ff mare (de 3 persoane), nu ajung la ea cu nimic, e foarte jos, nu pot să mă bag sub el şi e foarte greu, nu pot să-l mişc stând într-un picior. Nu, n-am o mătură.
Şi parcă acum că nu mai am telecomandă, aşa de tare aş da drumul la tv... Pot să-i dau drumu' din butoane da' parcă n-are nici un farmec aşa...
Nu merge internet-ul. Acum merge.

Din pură curiozitate am vrut să văd "cine" îmi vizualizează blog-ul, că am văzut cam multe vizualizări la număr, şi am avut o surpriză plăcută.

Bineînţeles, grosu' e în România!
Spania - sper că v-aţi amuzat, Florin
Australia - Anca, văd că mă urmăreşti, dar nu mi-ai răspuns la mail
Marea Britanie - Cosmin, te-ai distrat la Moondo, dar acum văd că ai ajuns acasă la Londra
Georgia - Marine, te aştept
Emiratele Arabe Unite - Silvia, să-i arăţi şi lui Sergiu că n-am nr. lui de telefon
Thailanda - Dragoş şi Flori... mă spionaţi !
Mai am de lămurit doar Coreea de Sud, SUA şi Germania.

Citesc ştirile locale şi dau de un articol despre o tipă ce a suferit de DCS (decompression sickness) în timp ce făcea scufundări pe Similan, unde o să mă duc şi eu, spre sfârşitul cursurilor.

Deschid Facebook! Văd că ăştia vorbesc de noul Papă (da Bebule, tu!). Habar n-ai că Coreea de Nord a mai făcut o detonare nucleară subterană şi ameninţă America.
Muzică. Simply Red.
Iar nu merge internet-ul. Acum da.
M-am enervat şi am reuşit după vreo câteva minute de stat întins pe gresie să pescuiesc telecomanda cu cablul de alimentare de la laptop.
Nu am dat apoi drumul la televizor deloc toată ziua.

Iar nu am citit nimic.
Skype
Lipsă somn

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu