miercuri, 13 februarie 2013

Ziua 7 - pat

O nouă zi!
Ţeapă! piciorul e la fel ca ieri.
N-am chef de nimic. N-am avut nici somn.
Nu citesc. Mă uit la ştiri pe NHK World (un fel de BBC japonez).
Mă sictiresc repede, de obicei nu prea mă uit la TV.
Stau în pat, nu mai ies pe terasă, poate asta a încetinit ritmul de recuperare?
Nu am citit nimic toată ziua. M-am uitat la filme pe laptop. Django
Deschid televizorul din nou şi îi văd pe unii în cârje. Îl închid la loc.
Şi mai multe filme pe laptop.
Ăsta chiar se potriveşte situaţiei: Peaceful Warrior - încă un fraier care-şi beleşte piciorul pe motocicletă...

Supă la plic poate aţi mai mâncat, dar supă la pungă? eh?
Să ţin minte că nu-mi place aşa mult ghimbir în mâncare. De fapt toată supa e 50%  numai ghimbir. Iar restul, ceapa, ciupercile şi creveţii au gust tot de ghimbir. Nu credeam că o să fiu pretenţios. Bine că mai am pe lângă nişte orez şi un cartof fiert. Pe care l-am mâncat cu zahăr. Credeam că e sare în pliculeţ. Cine pune într-un pliculeţ zahăr şi în celălalt, lipit de el, chili? A fost bun şi-aşa.
Mă simţ ca Bear Grylls când reuşeşte să facă focul cu 2 beţe şi spune: "it's good for morale!"

De mâine sunt pe cont propriu, Dragoş şi Flori pleacă 5 zile. Aş fi vrut şi eu să merg.
M-aş duce oriunde. Şi cred că aş putea să şchiopăt până la scuter şi de acolo mai departe. Dar nu vreau să risc şi să stau vreo 2 luni în pat cu glezna umflată apoi.
Nici Jimmy n-a mai apărut azi. Pozez un melc pe exteriorul casei. E fără carcasă şi urât. Unui melc îi stă bine cu căsuţă, aşa cum am învăţat de mic din benzi desenate la grădiniţă. Şterg poza.
Câte preconcepţii formate...

Pink Floyd.

Google Earth, îmi revizuiesc şi replănuiesc trip-urile pentru când O SĂ-mi revin.
Skype
Blog.
Somn?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu