sâmbătă, 9 februarie 2013

Ziua 3 - prima zi Thai

M-a sunat de dimineaţă aşa cum am stabilit, dar nu am auzit telefonul.
Nici Dragoş nu cred că a insistat. Şi-a dat seama.
Am o grămadă de făcut azi: să schimb bani, să cumpăr ce mai îmi trebuie, să achit pe ici pe colo şi să găsesc centrul de scuba pt că Dragoş nu mai răspunde acum la telefon, probabil e în apă.
Şi neapărat o BAIE în ocean!
Le-am făcut pe toate mai repede decât credeam. E timpul pentru o bălăceală, iar apa este PERFECTĂ!
Stop joc! La bun, chiar e perfectă. Peşti chiar la mal. Superb! E mişto. Foarte mişto. Îmi place. Îmi place rău!
E plin de ruşi şi aici. Sunt peste tot ăştia.
Am găsit centrul de scuba şi pe Dragoş.
Foame. Mănânc un Pad Thai (tăiţei cu pui, legume şi mirodenii) la un restaurant în Karon beach 100 baht.
Iar bălăceală. Şi mai multă bălăceală. Abia aştept să mă apuc de cursuri.
Plecăm spre casă. Foame. Tom Yum prawns (supă cu creveţi) 60 baht şi un shake de pepene, ambele la recomandarea lui Flori (prietena lui Dragoș).
Am plătit scuterul pe care mi l-a luat ieri Dragoş 150 * 30 zile = 4500 baht şi sunt foarte mulţumit şi de el (e nou, spre deosebire de răgăliile de pe străzi).








Ne oprim la piață să mă învețe Flori despre fructe. Tot n-am reținut cum le zice. Știu doar mango și guava:








Sunt foarte mulţumit şi de cazare (10000 baht / lună). Este un fel de bungalow. O singură cameră cu baie şi bucătărie:



M-am plimbat o grămadă cu scuterul azi şi aşa cum era normal m-am bronzat ca tractoristu'. M-a doftoricit tot Flori de arsuri.
















Meet my new friend Jimmy:



Îi place la mine în cameră.
Mi-am propus ca mâine să vizitez şi să pozez.
Şi dacă se întreabă cineva, da am văzut şi travestiţi.
Skype.
Blog.
Odihnă.

3 comentarii: