miercuri, 27 februarie 2013

Ziua 21 - diving @ Racha Yai

Trezit devreme. La 7.
Cu scuterul până în port în Chalong Bay (Phuket).
Ne întâlnim cu toţii.
Shuttle bus până la vapor.
Mic dejun nu mănânc, oricum nu prea am ce şi am mâncat un iaurt acasă.
Pe tricoul unuia de pe barca scrie: Don't drink and dive! Dive, then drink!
Privesc în stânga:


Aflu mai târziu că tricoul era cumpărat chiar de la cei cu barca asta.
Plecăm spre Koh (insula) Racha Yai (mare). Drum de o oră jumătate.

 

Pregătim echipamentul şi ne pregătim de prima scufundare.
La 18 m adâncime.
Apa este de o vizibilitate nemaipomenită - 15 m (faţă de 6 până acum).
Nu pot să iau aparatul meu cu mine în apă, din cauză că nu rezistă la mai mult de 6 m adâncime.
În 49 de minute, în afară de peştii comuni şi coloraţi, vedem: giant clam (cred că cea mai mare are 1 m în diametru - imensă), giant moray, spotted garden eel, peacock mantis shrimp, starry moray, varicose wart slug, orange spiked sea cucumber, false clown anemonfish, titan triggerfish, barracuda, etc.
Înapoi pe barcă. Prânzul.
Mănânc de mă sparg (doar e bufet) din toate amestecăturile. Bag şi fructe (pepene şi ananas) de plesnesc. Menţionez că şi sucurile sunt free (trebuie să mă şi hidratez...).
N-am mai mâncat aşa bine de vreo lună.
Scufundarea nr. 2 - 48 de minute la cam 10 m adâncime medie.
A luat și Dragoş aparatul lui:

 

 

Fish frenzy
Înapoi pe barcă. Completăm log book-urile.
Ne întoarcem în port.
Pe scuter acasă.
Pe scuter la Phuket Scuba Club. Dau examenul de Open Water Diver.
Promovez cu 92%.

Acasă.
De departe cea mai bună zi de când sunt în Thailanda.
Am solicitat cam mult piciorul şi mă doare.
Urmează câteva zile de repaus fizic, timp suficient în care să fac plajă şi să citesc manualul de Advanced Scuba Diver, pentru că scufundările vor fi pe insula Similan (cică cea mai tare locaţie dpdv al diving-ului din Thai), care e destul de solicitantă.
Filme şi o grămadă de somn.






Un comentariu:

  1. Incepe sa arate chiar impresionant. Bravo maestre. Vezi ce faci cu picioru ca nu cred ca vrei sa ajungi la olimpiada paralimpica:). Hai Bafta!

    RăspundețiȘtergere