luni, 25 februarie 2013

Ziua 19 - first scuba dive

Oribil a sunat alarma de la telefon de dimineaţă.
Parcă era sirena care anunţă tsunami.
Mic dejun la fel ca ieri.
Astăzi încep cursurile de Open Water Diver.
Piciorul e ok. Deşi nu simt nici o îmbunătăţire faţă de zilele precedente.
După testele grilă, pe care le-am făcut 100 % corect (noroc cu piciorul că am stat în casă şi am citit), am făcut câteva exerciţii în apă cu echipamentul de Self Contained Underwater Breathing Apparatus împreună cu instructorul Dragoş şi buddy-ul meu Dragoș 2, după care a urmat o SCUFUNDARE DE VIS de cam 45 de minute la Housereef Karon la o adâncime medie de cam 6 m.
Nu am avut aparatul foto că încurcă la exerciţii, dar garantez eu că a fost ff mişto.
Mă oftic.
Iarăşi cursuri şi teste.
Cina: Fried shrimps with tamarind sauce (80 bht).
După ce l-am cărat de câteva ori pe Dragoș 2 pe scuter, mi se pare aşa uşor traficul când sunt singur...
Am început să merg cam repede şi să cam fac slalom printre ei.
Cred că încep să mă adaptez.
Am mai cumpărat un iaurt pentru mâine şi am căutat surse alternative, mai ieftine, de Tiger Balm.
Acasă.
Blog.
Odihnă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu