sâmbătă, 23 februarie 2013

Ziua 17 - nimic

M-am trezit devreme, m-am culcat la loc.
M-am trezit târziu.
E înnorat afară, ceea ce e bine pentru că vroiam oricum să stau în casă şi să am grijă de picior; luni încep cursurile şi vreau să fiu 100 %.
TV.
Foame. Ies şi iau nişte bucăţi de pui prăjite cu orez (70 bht). Repede înapoi în pat.
Stand-up comedy.

Sună Dragoş. A aterizat şi Dragoş 2 (împreună cu el încep cursurile luni).
Cina la Ruam Thep Inn: fructe cu îngheţată.

Azi stabilisem să mergem în Patong să văd şi eu cum e cu cluburile pe-aici.
Mă convinge Dragoş să amânăm pentru după prima rundă de cursuri, să nu exagerez cu piciorul azi.

Aflu că a fost o zi superbă pentru scufundări şi că au văzut şi 2 ţestoase, ceea ce nu s-a mai întâmplat de mult şi că, de fapt când vremea este puţin mai agitată, se petrec foarte multe schimbări sub apă şi sunt mult mai la vedere o grămadă de alte vietăţi.
Mă oftic că am stat în casă.

Înapoi acasă.

Mă uit pe net şi văd că modelul de scuter pe care îl am eu (Honda Click) are motorul de 125 cmc. De-aia era aşa nervos... Dar eu n-am permis de conducere pt motor. Oare aici am voie să merg cu el pur şi simplu? Oricum, am înţeles că permisul de România nu e valabil în Thailanda.
Aşa că: Thailanda - ţara tuturor posibilităţilor!

Filme:
Somn?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu