vineri, 22 februarie 2013

Ziua 16 - snorkeling

Spirala n-are efect asupra ţânţarilor. A fost unul singur în cameră. L-am mierlit pe la 1 noaptea.
M-am trezit la 7, am visat ciudat despre un prieten şi o moarte clinică. Ăia pregăteau înmormântarea, iar eu râdeam, că ştiam că o mai făcuse o dată.
Am mai dormit puţin şi m-am trezit la 10.
Afară e înnorat.
Piciorul e la fel ca ieri şi alaltăieri. Şchiopătez perfect!
Mic dejun: fructe.
Phuket Scuba Club (PSC).

Snorkeling @ 5m adâncime medie:

 

 

 

 


Prânz: Pad Thai at Ruam Thep Inn, pe plajă langă PSC (100 bht)
Snorkeling @ 7m adâncime max:


 

 

 

 

 

Cina: Giant Pad Thai @ Ping Pong restaurant (50 bht) - abia am putut să mănânc tot. Incredibil.
S-a înnoptat. Plec spre casă. Plouă încet, dar cu picături mari. Sunt dezbrăcat şi le simt mişto pe pielea mea care abia începe să se jupoaie după arsuri.
Începe să plouă şi mai tare, iar casca mea nu are vizor.
Blocaj în faţă. Accident. Evident un scuter cu un turist implicat. Ocolesc pe contrasens.
Deja tremur de frig şi am început să cânt, mai mult să urlu şi să fluier printre clănţănituri de dinţi, ca să mă încălzesc.
Ajung acasă şi exact când intru pe uşă, începe să plouă torenţial.
Zâmbesc malefic. Ies înapoi şi mă uit la ploaie şi-i fac un semn obscen în ciudă.
Duş.
Skype.
Blog.
Am chef de un film.
Somn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu