joi, 21 februarie 2013

Ziua 15 - Ceapa Rosie

Iarăşi m-a cam ars soarele ieri, chiar şi în apă. De data asta pe unde eram nears de la cremă.
Am cumpărat afumătoare dintr-alea spirală contra ţânţarilor, dar nu mi-am dat seama că-mi trebuie şi brichetă ca să pot să le aprind.
Deşi dorm cu geamul deschis, nu sunt mai mult de 1-2 ţânţari în cameră, dar e suficient.
M-am trezit după ce a plecat Dragoş la centru, aşa că o să mă duc şi eu în ritmul meu...
Nu ştiu dacă să-mi mai dau cu cremă sau nu.
Mic dejun: fructe cu o nucă de cocos.
Leneveală.
Entertainment cu un filmuleţ din scufundările de ieri:



Ceva cumpărături (şi brichetă).
Snorkeling.
Vizibilitatea a fost şi mai scăzută azi, aşa că m-am decis să merg mai departe de ţărm. Sunt limitat totuşi de aparatul foto care funcţionează doar până la 3 m adâncime. Văd că a rezistat şi la 5, deşi cam începuse ecranul să o ia razna.
 

 

 

Îhîm, da, și mie îmi place poza asta
Atât că m-a lăsat bateria.

M-a dus Dragoş la masă la un restaurant special pe nume Red Onion cam la ieşirea din Karon spre Patong. Este SINGURUL restaurant pe care l-am văzut în viaţa mea unde ai scaune numerotate în faţă, la stradă, unde stai şi aştepţi să se elibereze o masă. Stăm cam vreo 15 minute.
Super mâncarea şi ieftină. Vită cu sos de piper cu un gust divin.
Nu rezist şi-mi iau o Chang (BEREEEE!!!). O porcărie.
Barmaniţa e un el. Abia după ce îmi explică Dragoş, înţeleg că de fapt numărul (care pare mare) de homosexuali, transsexuali şi travestiţi e normal, numai că aici sunt acceptaţi şi priviţi normal, fără nici un fel de preconcepţie. Nu ca la noi, unde sunt obligaţi să se ascundă.
Lângă descopăr un fel de bâlci. Claxonez la Dragoş şi tragem PE STÂNGA.
Totul e la 100 bht. Tricouri, haine, shorts, ceasuri... briz-brizuri, tot. N-am cumpărat nimic. Scene, dansuri, muzică, aglomeraţie, mai lipseau vata pe băţ şi maşinuţele şi eram în satu' de vacanţă în Mamaia.
Acasă.
Mi-am cumpărat azi set de şurubelniţe mici cu 20 bht (adică 2 lei) şi super-glue (n-a ştiut vânzătoarea ce-i cer până nu i-am gesticulat, că aici îi zice power-glue) şi îmi repar căştile Panasonic pe care le-am trosnit în bagaj. Gata sunt ca noi!
Nimeresc pentru probă o porcărie de melodie Shantel - Disko partizanii, dar acum am chef de DISCO! :)
Stabilesc cu Dragoş să mergem sâmbătă seară.
Blog.
Somn?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu