miercuri, 20 februarie 2013

Ziua 14 - Phuket Town

Deşi am adormit la 3 noaptea din cauza ţânţarilor, arsurilor şi vecinilor, m-am trezit la 7:30 din cauza... da, guguştiucilor.
Am mâncat încet şi liniştit şi la 9 am plecat împreună cu Dragoş în Phuket să-şi facă Flori extinderea de şedere (visa extension) şi cu ocazia asta să văd şi eu ce o să trebuiască să fac peste aproape 2 luni.
Phuket este un oraş destul de măricel şi aglomerat. Dar gps-ul îmi funcţionează acum pe iphone.
Dar pentru că nu m-am consultat cu Dragoş asupra destinaţiei, am ocolit toţi jumătate de oraş şi am sfârşit prin a plăti un localnic 50 bht să ne conducă până la Immigration Office.
Ne-am întors la centru de scuba pe la 12:00, după care toată ziua m-am bălăcit.
Pentru că pozele sunt relativ aproape de mal, vizibilitatea nu este ideală, cam 6 m estimez eu:





















Rupt de oboseală.
Somn

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu