marți, 19 februarie 2013

Ziua 13 - Rawai

6:30 AM - e chiar nesimţit guguștiucu' ăla!
De fapt stai! Ce s-a întâmplat cu mine? Acum 10 ani iubeam să mă trezesc dis-de-dimineaţă pe zgomotul de guguştiuci. Aveam un gutui în faţa geamului şi aveau o pereche cuib în el. Dormeam mereu cu geamul deschis. Chiar şi iarna. Mă ridicam din pat şi mă duceam la geam să-i admir mai de aproape când cântau.
Ce s-a schimbat? În afară de faptul că ăştia cântă altfel... E de analizat!
Am adormit la loc.
E deja 11:56.
Am visat urât. Că a trebuit să mă întorc până acasă şi nu reuşeam să fac rost de bani de bilet de avion să revin aici.
Piciorul e aproape complet vindecat, dar tot mai şchiopăt.
Nu ştiu ce să fac azi.
Nu m-am gândit.
Presupun că trebuie să fac ceva.
Am citit o dată, undeva, ceva, în care scria că ar fi ideal să scoatem cuvântul "trebuie" din vocabular.
Deci: presupun că o să fac ceva.
Duş rece.
Parcă aş mai înota niţel, dar nu vreau să mă mai ardă soarele ăsta de prânz. Aşa că o să mă mai plimb pe scuter spre sudul peninsulei şi mai după-masă bag o bălăceală că mi-au trecut şi bubele de la căzătură.
Aşa fac!
Mic dejun: Iaurt
Plec spre sud pe scuter. Îmi dau seama că de fapt nu mi-e frică să prind viteză, ci treaba cu piciorul, m-a făcut să fac toate lucrurile mai încet, să nu mă grăbesc nicăieri. Şi să am un mare avantaj: observ mai multe.
Am uitat să încarc iphone-u'.
Nu prea mai am nici benzină.
Nu ştiu de ce, nu mi-a mai mers gps-ul la iphone, aşa că am urmat indicatoarele.
Am ajuns pe cu totul alte drumuri decât trebuia, dar mai scurt şi ulterior aflu că şi mai bine.
Aveam o hartă sub şaua de la scuter, dar n-am scos-o niciodată. Noi bărbaţii ştim mereu încotro mergem şi exact acolo vroiam să ajungem!
Am selectat doar câteva poze pentru blog.
Albumul întreg de poze pentru ziua de azi (126 poze) îl găsiţi AICI

 

 

 

 

 

 

 

M-a surprins în piaţă să văd preţuri afişate. De obicei sunt şmecheri, nu pun nici un preţ şi costă după cum arăţi. Oricum, se negociază totul la greu, la fel ca la arabi.
Chiar vroiam să mănânc ceva "exotic" astăzi, dar după ce am văzut înşirate pe tarabe toate orătăniile pe care aş fi preferat să le văd în apă (a fost chiar trist), mi-am luat porc cu legume în sos dulce acrişor.
Puteai să cumperi de la tarabe (orătăniile), proaspăt ce e adevărat, şi ţi le gătea vis-a-vis în restaurant. Relativ ieftin.
Pe la 15:00 am revenit la centru de scuba în Karon, am luat o mască şi un snorkel şi am mai făcut câteva poze în apă, lângă mal rapid aşa... cam o jumătate de oră, că la 18:00 închide la centru:

 

 

Acasă. A venit şi Dragoş de prin pelerinaje. A fost plecat 5 zile pe insulele: Koh Jum, Koh Lanta şi Phi Phi.
Îmi arată nişte poze şi nişte filmări de-mi vine să şterg tot ce am postat mai sus.
E târziu, nu mai am timp nici de skype, nici filme, mă bag la somn că la 9 mă trezeşte Dragoş să mergem în Phuket town, să văd unde este immigration office. O să-mi trebuiască şi mie peste 2 luni.
Of, trebuie să dau un restart la iphone ca să-şi revină gps-u' şi am jailbreak... Mărgescule, e numai vina ta!
Gata, l-am făcut.
Somn

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu