luni, 18 februarie 2013

Ziua 12 - Big Budha

Guguştiucii mă'sii!
La 7 îi zbârnăiam de pe acoperiş.
Dorm cu geamul deschis (de când nu mai dau drumul la AC).
Nu mai reuşesc să adorm la loc.

micul dejun

Mă hotărăsc să vizitez Praputtamingmongkol Eaknakakeeree (Big Budha).
Am două variante:
1 - să urc dealul din spatele casei prin pădure cca 1 km
2 - să merg pe şosea cu scuterul
Aleg variantă 2 deşi am de parcurs 10 km pe şosea, nu vreau să forţez piciorul.
Pentru cei care nu şi-au dat seama până acum: click pe imagini pentru a le mări!

 



 




 


 






Eram oprit pe stânga! Nu faceam poze din mers.







Mă întorc în Karon pentru ceva cumpărături și prânz:


Coca-Cola teoretic are aceleaşi ingrediente, dar ştim cu toţii că are gust diferit peste tot, şi asta pentru că e făcută cu apă potabilă locală.
Aici e foarte dulce, puţin acidulată şi neplăcut aromată. Are acelaşi gust cu mirosul predominant din staţiuni.
 

Cina: 
Ceva amestecături cu 3 frigărui de porc și o nuca de cocos.
Nu mai ies din casă.
Blog.
Tv



2 comentarii:

  1. Esti The Best Alex, citesc si nu ma pot opri din ras. Abea astept noile peripeti :))
    Toate cele buna

    RăspundețiȘtergere
  2. Vezi cand ma intorc, sa nu te mai gasesc in spital!

    RăspundețiȘtergere