duminică, 17 februarie 2013

Ziua 11 - învierea

Mă trezeşte un guguştiuc. E ora 9. Ambulanţa nu m-a lăsat să dorm. Pe la 2 şi ceva l-au cules pe unu chiar din dreptul meu de pe stradă; auzeam fluierele miliţianului care dirija pe-acolo şi chiar l-am auzit pe sărman văitându-se când probabil l-au ridicat pe targă. Nu m-am ridicat din pat să mă uit pe geam.
Nu vreau să obosesc piciorul, urmează o zi lungă!
Am adormit la loc înjurând guguştiucul şi m-am trezit la 11 şi ceva.
Foarte rapid îmi iau cele necesare şi plec pe scuter la plajă (cu casca pe cap).



Ce bine e să ieşi din casă.
Din faţa casei se vede capul statuietei uriaşe cu Budha de la templul din vârful dealului. O să ajung şi acolo. Cândva.

Nu reuşesc să trec de 30 km/h (de frică probabil).
Nu credeam în viaţa mea că pot să conduc aşa de încet.




Micul dejun pe drum.
Direct de la mama (tata) lui.
Nişte frigărui cu nişte chestii şi cu încă nişte chestii.
Părea chiar fericit moşulică, avea de toate. Şi clienţi.




Dau bună-dimineaţa la centru de scuba şi DIRECT ÎN APĂ!
Ca-ntotdeauna apa e perfectă. Cam slabă vizibilitatea.
Bate puţin vântul şi sunt ceva valuri.

Înot cu 2 mâini şi un picior (fără flipere), aproape de mal, la cam 3 m adâncime şi reuşesc să scot câteva poze:
















Aflu de riscul de infecţie la bubele care încă nu mi s-au vindecat din cauza bacteriilor din apă ce în general se gasec la tropice.
Ies din apă, dezinfectez cu betadină şi decid să mă bronzez.
Vorba aia:
Şezlong - 100 bht/zi
Coconut - 50 bht
WiFi pe plajă şi să faci mişto de ăia din România că acolo e ger - priceless!


Flori, factor de protecţie solar 50 este prea mult pentru mine. Acum sunt roşu tot, mai puţin umerii. A urmat bronzul strict conturul cremei şi arăt ca un soldat roman. Cu epoleţi.
Mă doare piciorul şi decid să plec acasă.

Da. Este chiar ceea ce se vede. E în limbajul internaţional prin care ţi se spune "nu aşa".
Vorba aia: amendă - 2000 bht pentru parcare neregulamentară, să stai să vezi cum se uită prostu' la motocicletă legată cu lanţ - priceless!

Postul de poliţie e aproape. Nu ştiu cum am făcut (ba ştiu) am plătit 500 doar (şi încă 500 șpagă cui m-a ajutat să plătesc doar 500).



Parcasem eu ca "jmekeru" la umbră...

FMM ! (pentru cunoscători)



Cumpărături (apă şi fructe - am uitat să iau vin. Lasă, mai bine).
Şi treci acasă, că ţi-a ajuns pentru azi!


Aşa arată un guguştiuc de Thailanda:










Gheaţă la picior. Multă.
Am cumpărat o pungă de 2 kg de gheaţă de la magazin. Aici e 1,5 bht (adică avreo 1,7 lei).
La noi e 8 lei la benzinărie de 2,5 kg. Hoţii!

Skype.
Filme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu