sâmbătă, 16 februarie 2013

Ziua 10 - primul pas

M-a trezit tot ambulanţa, dar de data asta de dimineaţă, pentru că am adormit relativ devreme.
Nu mai sunt răcit şi pot să pun şi piciorul jos :)
Asta este ultima zi pe care o s-o mai pierd în casă. De mâine voi merge!

Vecinul pe care l-am ajutat să se vindece de julituri şi-a închiriat motor. E cel puţin de 500 după cum sună şi văd că abia reuşeşte să plece încet cu el de pe loc şi mai şi şchioapătă. O să fiu atent să văd dacă apare la ştiri. Dacă nu, RESPECT!

Am primit răspuns de la Thaistory să scriu câte ceva şi pentru ei. M-am decis să fac un articol despre scufundări în Phuket. Mai încolo evident.

E soare şi frumos afară. Stau pe terasă.
Astăzi este prima zi când am mers după 6 zile de ţopăit şi stat în pat!
M-am plimbat cam 50 m fără probleme, dar încet. Mâine sunt GATA !
A, şi am descoperit şi că obiectivul de la aparatul foto, implicat activ în căzătura mea, nu mai focalizează cum trebuie. E made în Thailand, deci trebuie să-i găsesc un service pe-aici pe undeva.

Am terminat de citit şi cartea. Cred că mâine mă duc să fac plajă, să încep să mă bronzez treptat, să nu mai am probleme cu soarele.
Sunt aşa bucuros că POT SĂ MERG!
De mâine să înceapă aventura !!! muhahahahaaaaa

Filme & peanut butter (bleah).
Hasta la Vista (comedie cu 3 handicapati: 1 paralizat, 1 orb şi 1 în scaun cu rotile)
Aş bea un vin roşu sec.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu